Voetballoze dagen... 21 juni
zondag 21 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag zien we een inzending van Richard Kok. Hartelijk dank voor een kiekje en deze is al zeker potverdorie 41 (!) jaar oud. We zien de E2 van het seizoen 1978-1979. De mensen op de foto luisteren naar de volgende namen: Boven, v.l.n.r.: Aad van marrewijk, Johan Valster, Johan van Dijk, Patrick van Dop, Richard Kok, Richard Smit (mede naamgever van het legendarische zaalvoetbal jeugdtoernooi in de wintermaanden), Marc de Heij, Martin van der Houwen. Onder: Ad van der Zalm, Bert-Jan Breukel ("Truus de Mier"), Ronald Wielders, Robert Kozijn, Ferry Schrama en Ernst-Pieter van de Vlist. Overmorgen een nieuwe kiek beste mensen.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

jem-id