Voetballoze dagen... 7 juni
zondag 7 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag een teamfoto. Wederom recent: de S6 van het seizoen 2017-2018 (nu S5). Het verhaal bij de foto: 4 jaar op rij gepromoveerd (!) van de 8e klasse naar de 4e klasse. In dat jaar ook "het team van het jaar" (niemand weet nog wie de organisatie hierachter is). Helaas dit jaar door de coronacrisis niet nog eens kunnen promoveren. Het team staat bekend om zijn goede scouting in vooral de selectie teams, het derde team en heeft ook een oog voor de talenten van lagere teams.

Tegenwoordig hebben toppers als Tim P., Lorenzo, Nelis en Jeroen zich bij het team toegevoegd. Dit seizoen streeken ze met de hand over het hart en hebben ze besloten om iets terug te doen: Youri werd toegestaan om voor de selectie teams uit te komen. Niet zonder slag of stoot: "Zwark" is ervoor teruggekomen. Tegenwoordig bestaat deze selectie uit 24 man, maar dit is inclusief chronisch gebleseerden.

De namen (op de foto met het bord). V.l.n.r.: Kester, Prof, Gram, Lex, Gisso, Dave, Joren, Jack, Urg, Your, Gram, Gilen, French, Stefan, Groenenboom, Bonfire, Daad en Chef. Niet op de foto: Vriend Tjaap & TimHan. Dank aan de inzender.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Prins Group