Voetballoze dagen... 5 juni
vrijdag 5 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag een teamfoto. Nu een meer recente: de F3 van het seizoen 2006-2007. Plaats van handeling is bekend: tegenover de ingang/uitgang van het draaihek van de fietsenstalling. En de reden: op 1 Juni 2007 werden zij de winnaars van het thuistoernooi. Dank aan Henri Valstar voor het insturen. Zoek verder en stuur door!

De namen: Staand: Nadine Noordam (inmiddels 21 jaar en al lange tijd prof en spelend voor ADO Den Haag), Noor Koster, Brian Valstar, Lorenzo Smits, Lanc Kooij. Zittend: Wesley Vrijhoeven, Timo Ruis, Sander Zinsmeester, Roos Prins. Jongens en meiden gemixt.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

jem-id