Voetballoze dagen... 3 juni
woensdag 3 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Door een kleine technische storing aan de website konden we even niets plaatsen over 31 mei: promotiewedstrijd tegen Lyra en 1 juni: de Westland Cup finale tegen Verburch. Misschien halen we dat later wel eens in.

Vandaag wel weer een teamfoto. En wederom: verdorie wat een prachtige (maar dat vinden wij van alle inzendingen). We zien de kampioensfoto van de C1 van het seizoen 1979-1980. Plaats van handeling is wederom het doel op ons hoofdveld. Dank aan Richard Gardien voor het inzenden. Zoek verder en stuur door!

De namen voor zover bekend. Boven: Koos Ophorst (leider), Robert Dijkhuizen, Henk van Staalduinen, Arwin de Lange, Hans van der Vlis, Marcel van der Ende, Bert Schrijvers en Jan Stuyt (Trainer). Onder: Peter de Brabander, Joop van Staalduinen, Jan-Peter Schramma, Richard Gardien, Moek van der Meer en Richard van Schie (speelde dik 500 wedstrijden in Westlandia 1).

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek