Kleedkamers 1-2-3 en kantine opgeknapt tijdens verplichte sluiting
donderdag 28 mei 2020

Op donderdag 12 maart kregen o.a. alle sportclubs de boodschap dat we met onmiddellijke ingang de hekken moesten sluiten van het sportpark en de Sosefhal. Als je die boodschap krijgt en iedereen blijft de daarop volgende week weg, dan is het wel erg stil op de club. Hoe kunnen we deze verplichte sluiting tot 1 september door het coronavirus nuttig besteden was een van mijn eerste uitdagingen na de boodschap van premier Rutte. Sinds gisteren is het vervroegd naar 1 juli als we ons allemaal houden aan het protocol coronavirus.

Een rondje door het gebouw lopende leverde de volgende onderhoudswerkzaamheden op, kleedkamers 1-2-3 en de kantine konden wel een opknapbeurt gebruiken en dat is sinds vandaag gerealiseerd. Mede dankzij de vrijwilligers, Geert Duindam, Ed Westdijk, Leo Prins en Cor van Ruijven, klasse mannen.

Een verrijking zijn de voetbalshirts die nu de kantine opwaarderen tot een echte voetbalkantine. Er hangen nu voorlopig tien voetbalshirts, waarvan ook alle shirtsponsors van ons 1e elftal. Deze voetbalshirts zijn o.a. geschonken door Leo Lievaart, Peter de Brabander, Patrick vd. Ende, Richard Gardien, Paul Groenewegen en Arno Koppenol, waarvoor dank.

Nu maar hopen dat we allemaal gezond de zomerstop doorkomen en dat we vanaf begin augustus de deuren van het gehele sportpark weer voor iedereen kunnen openen.

Directeur Bedrijfsvoering,
Ab van Dijk