Uitslag van "Waar valt de bal?": de prijswinnaars
zondag 31 mei 2020

De ontknoping van "Waar valt de bal?" was gisteravond live op Facebook te volgen. In de minishow was onder toeziend oog van het presentatieduo Maurik Molenaar en Linda van Giesen te zien hoe de 14 ballen op het hoofdveld geschoten werden door het Ministerie van Feest.

De 14 ballen hebben uiteindelijk gezorgd voor 13 gelukkige winnaars, aangezien 1 deelnemer dubbel in de prijzen viel. Hieronder is de uitslag van "Waar valt de bal?" terug te vinden, met de daarbij gewonnen waardebonnen. Na het Pinksterweekend zal de organisatie contact opnemen met de winnaars over het overhandigen van de gewonnen prijzen.

Bal 1 - Arko Rijopleidingen & Bakkerij Scholtes: Vak 61 - Ruud Schrijver
Bal 2 - TendenZ Kappers & Slagerij Aad Groenewegen: Vak 121 - Marcel Slaman
Bal 3 - Brance Media & De Bloemendijk: Vak 139 - André Lourens
Bal 4 - Family Treffers & Concorde: Vak 8 - Holland Tuinbouw Systemen
Bal 5 - Arko Rijopleidingen & Bakkerij Scholtes: Vak 74 - Jeanette Ruinard
Bal 6 - TendenZ Kappers & De Bloemendijk: Vak 85 - Marino Kester
Bal 7 - Brance Media & Concorde: Vak 75 - Vincent ten Have
Bal 8 - Family Treffers & Slagerij Aad Groenewegen: Vak 144 - Ingrid Kortekaas
Bal 9 - Arko Rijopleidingen & De Bloemendijk: 25 - Jerry van der Meer
Bal 10 - TendenZ Kappers, Slagerij Aad Groenewegen & Concorde: Vak 58 - Paul Groenewegen
Bal 11 - Brance Media & Slagerij Aad Groenewegen: Vak 108 - Jos Scheffers
Bal 12 - Family Treffers & Bakkerij Scholtes: Vak 153 - Maikel Middelburg
Bal 13 - Concorde, Slagerij Aad Groenewegen & TendenZ Kappers: Vak 177 - Ted en Wendy van der Helm
Bal 14 - Rovents: Vak 147 - Paul Groenewegen

Heb je de live uitzending van de trekking gemist? Wees niet getreurd, de trekking is terug te kijken op onze Facebook-pagina. We willen alle deelnemers bedanken voor het steunen van de club en de lokale ondernemers. Uiteraard ook gefeliciteerd aan alle gelukkige winnaars en hopelijk tot snel op onze vereniging!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek