Je hebt nog tot en met morgenavond...
donderdag 28 mei 2020

Over iets meer dan 48 uur zal de trekking van "Waar valt de bal?" plaatsvinden. Het is nog tot en met vrijdagavond mogelijk om jouw vakken te scoren en hiermee de lokale ondernemers en de club te steunen. Daarnaast maak je ook nog eens kans op mooie prijzen!

Scoor hier jouw vakken voor "Waar valt de bal?"

Er zijn inmiddels al meer dan 225 vakken verkocht, dus zorg dat je er nog op tijd bij bent om een vak te scoren. Je vindt alle informatie over "Waar valt de bal?" en de manier waarop je zaterdag de ontknoping kunt volgen hieronder.

Hoofdveld verdeeld in vakken
Bij “Waar valt de bal?” wordt het hoofdveld van S.V. Honselersdijk opgedeeld in vakken. Het is voor iedereen mogelijk om voor €15 een vak te kopen, met een maximum van 4 vakken per persoon. De vakken zullen vervolgens in willekeurige volgorde aan de deelnemers worden toegekend voor de trekking van zaterdag 30 mei.

Steun voor de lokale ondernemers
Het inschrijfgeld voor de vakken wordt voor de helft geïnvesteerd in waardebonnen van lokale ondernemers die momenteel door een moeilijke periode gaan. De winnaars van “Waar valt de bal?” ontvangen een samengesteld pakket van deze waardebonnen, die zij kunnen besteden bij de desbetreffende lokale ondernemers. De andere helft van het inschrijfgeld wordt gedoneerd aan S.V. Honselersdijk, om zo de club een hart onder de riem te steken tijdens de voetballoze en evenementloze periode.

Waar vallen de ballen? - De winnaars
Op zaterdag 30 mei zullen er vanaf verschillende posities ballen op het hoofdveld worden geschoten*. De vakken waar de ballen stil komen te liggen zijn de winnende vakken. De deelnemers die in het bezit zijn van dit winnende vak worden als winnaar van “Waar valt de bal?” uitgeroepen, zij ontvangen de pakketten met waardebonnen van lokale ondernemers. Het aantal ballen dat het hoofdveld op wordt geschoten is afhankelijk van het aantal verkochte vakken.

Volg de ontknoping
Het initiatief wordt in zijn geheel geregistreerd met camera’s, waardoor de deelnemers vanuit huis de uitslag van dit initiatief kunnen bekijken. Zorg ervoor dat je zaterdagavond om 20:00 uur op onze Facebook-pagina inschakelt, om de live uitzending met de ontknoping te bekijken! Heb je geen Facebook-account? Wees niet getreurd, op zaterdag zal op onze website een link verschijnen waarmee je de ontknoping ook zonder Facebook-account kunt volgen.

*Mocht door onvoorziene omstandigheden een bal buiten alle deelnemende vakken belanden, wordt de bal opnieuw de lucht in geschoten.
** Deelname vanaf 18 jaar en ouder. De organisatie heeft het recht om deelnemers van onder de 18 jaar uit te sluiten van deelname. Het bedrag voor de gekochte vakken wordt hierbij niet gerestitueerd.
*** De deelnemer ontvangt per mail gegevens om de aankoop financieel af te handelen. Zonder betaling van de vakken vóór zaterdag 30 mei wordt de deelnemer uitgesloten van deelname aan "Waar valt de bal?".

Prins Group