Verrassing voor de "Abraham": voorzitter Erik Sosef
donderdag 28 mei 2020

Het is niet aan hem te zien, maar voorzitter Erik Sosef heeft gisteren toch echt Abraham gezien. Op zijn 50e verjaardag werd de voorzitter, die onlangs aangaf de club trouw te blijven in de lastige periode, verrast met een uitgebreide lunch van Broodjesservice Westland. De lunch werd verzorgd door De Club Van Honsel, waarmee de businessclub van S.V. Honselersdijk een blijk van waardering gaf aan de voorzitter.

Gisteren ontvingen we nog wat foto's van onze voetballende voorzitter. We zien een foto van de echt allereerste stappen op het voetbalveld van Erik (naar wij menen bij v.v. 's-Gravenzande). Links Erik en rechts de inzender van de foto's: Marcel van der Ende. Dank hiervoor.

De tweede foto is een teamfoto ergens in de begin jaren van 1980 van, naar wij denken, een E-team. We zien van links naar rechts de volgende namen. Boven: Wim Sosef (leider van het team en de vader van onze voorzitter), Henri van Schie, Marcel van der Ende, Patrick van der Ende, Erik Sosef, Ronald Verkade. Onder: Patrick van Dop, Richard Knoppert, Bert-Jan Breukel (alias "Truus de Mier"), Ferry Schrama, Edwin van de Wilk, Richard Kok (de oom van de broertjes Kok) en Ad van der Zalm.

En als laatste een krantenknipsel van een legendarisch vriendenteam op de Strijphorst: "De Lange Mannen".

We wensen voorzitter Erik Sosef nog vele mooie, gezonde jaren toe!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek