Volg "Waar valt de bal?" zaterdag om 20:00 live op Facebook
woensdag 27 mei 2020

Komende zaterdag is het zover, dan zullen er 15 ballen vanaf diverse plekken op het hoofdveld geschoten worden tijdens "Waar valt de bal?". Het in vakken opgedeelde hoofdveld zal het decor zijn voor de trekking van het nieuwe initiatief van S.V. Honselersdijk. Met dit initiatief worden de lokale ondernemers en de club gesteund in deze lastige periode zonder voetbal, evenementen en uitgebreide contactmomenten.

Tijdens een minishow wordt de uitslag van "Waar valt de bal?" zaterdag om 20:00 uur live gepresenteerd op de Facebook-pagina van S.V. Honselersdijk. Zorg dat je op tijd inschakelt, zodat je direct kunt zien of jij één van de gelukkige winnaars bent. Heb je geen Facebook-account? Wees niet getreurd, op onze website zal zaterdag een link geplaatst worden waarmee je zonder Facebook-account om 20:00 uur in kunt schakelen voor de live uitslag van "Waar valt de bal?".

Het is nog mogelijk om vakken te kopen voor "Waar valt de bal?", gezien het tempo waarin de vakken over de digitale toonbank vliegen adviseren we om niet langer te wachten! Koop jouw vakken hieronder en steun de lokale ondernemers & de club!

Scoor hier jouw vak(ken) voor "Waar valt de bal?"

Van Dijk Brouwer Installatietechniek