Meer dan 200 vakken verkocht - Scoor nu nog snel jouw vak!
dinsdag 26 mei 2020

Het blijkt eens te meer dat er veel mensen zijn die S.V. Honselersdijk en de lokale ondernemers uit Honselersdijk en omstreken een warm hart toedragen. Er zijn namelijk al meer dan 200 vakken verkocht voor het initiatief "Waar valt de bal?", waarvan de trekking komende zaterdag plaats zal vinden. Een ongekende steun voor de club en de lokale ondernemers!

Dit betekent echter wel dat je er snel bij moet zijn om alsnog jouw vak voor "Waar valt de bal?" te scoren, doe dit voordat het te laat is! Met jouw deelname steun je niet alleen de club en de lokale ondernemers, maar maak je ook kans op hele mooie prijzen van lokale ondernemers.

Scoor jouw vak(ken) hier: "Waar valt de bal?" - Steun de lokale ondernemers, steun de club!

In de komende dagen volgt er meer informatie over de lokale ondernemers die met dit initiatief gesteund worden en de manier waarop je zaterdagavond om 20:00 uur live de trekking van "Waar valt de bal?" kunt volgen. Zorg dat je onze website en social media kanalen in de gaten houdt!

Prins Group