Steun de lokale ondernemers, steun de club: doe mee aan "Waar valt de bal?"
vrijdag 22 mei 2020

Wat gaat er boven de lokale ondernemers? Voor een dorpsclub als S.V. Honselersdijk zijn de lokale ondernemers meer dan sponsoren. Het zijn bekenden van de club, die veelal al sinds jongs af aan op ons sportpark te vinden zijn. Voetbal is de verbindende factor, maar door de jaren heen ontwikkel je gezamenlijk een band die uit meer dan alleen voetbal bestaat...

Precies om die reden lanceren we in de voetballoze periode het initiatief "Waar valt de bal?", waarmee zowel de lokale ondernemers als de club een hart onder de riem wordt gestoken.

Het idee is simpel: op zaterdag 30 mei wordt het hoofdveld van S.V. Honselersdijk in vakken verdeeld. Het is voor iedereen mogelijk om vakken te kopen voor €15 per vak, met een maximum van 4 vakken per persoon. Bij de trekking zullen er ballen het hoofdveld op geschoten worden, de vakken waarin de ballen tot stilstand komen zijn de winnende vakken. Het aantal ballen dat het hoofdveld op wordt geschoten is afhankelijk van het aantal verkochte vakken.

Koop hier jouw vakken om mee te doen aan "Waar valt de bal?"

Maar wacht... Wat hebben de lokale ondernemers hieraan?
De opbrengst van de verkoop van de vakken gaat voor de helft naar de lokale ondernemers die normaal gesproken jaarrond voor de club klaarstaan. Van dit bedrag worden waardebonnen/-pakketten gekocht bij lokale ondernemers die als gevolg van de coronacrisis door een moeilijke periode gaan. De waardebonnen/-pakketten zijn tevens ook de prijzen die de deelnemers kunnen winnen indien één van de ballen in het gekochte vak belandt.

De club
Voor de club is het door het ontbreken van voetbalwedstrijden en het verplicht sluiten van de kantine ook een lastige periode, vandaar dat de andere helft van de opbrengst naar S.V. Honselersdijk gaat. Op die manier maken we de situatie iets aangenamer voor de club, zodat we na de voetballoze en evenementloze periode weer volop kunnen genieten van de Honselse gezelligheid.

Koop jouw vak(ken)
De verkoop van de vakken is in de afgelopen dagen hard van start gegaan, zorg er dus voor dat je op tijd een of meerdere vakken weet te bemachtigen. Je koopt al een vak voor €15 per vak, met een maximum van 4 vakken per persoon. Hiermee steun je niet alleen de lokale ondernemers en de club, maar maak je ook nog eens kans op hele mooie prijzen!

Volg de ontknoping
Het initiatief wordt in zijn geheel geregistreerd met camera’s, waardoor de deelnemers vanuit huis de uitslag van dit initiatief kunnen bekijken. Meer informatie over de precieze wijze waarop de ontknoping te volgen is, verschijnt in een later stadium op onze website en social media kanalen.

*Mocht door onvoorziene omstandigheden een bal buiten alle deelnemende vakken belanden, wordt de bal opnieuw de lucht in geschoten.
** Deelname vanaf 18 jaar en ouder. De organisatie heeft het recht om deelnemers van onder de 18 jaar uit te sluiten van deelname. Het bedrag voor de gekochte vakken wordt hierbij niet gerestitueerd.
*** De deelnemer ontvangt per mail gegevens om de aankoop financieel af te handelen. Zonder betaling van de vakken vóór zaterdag 30 mei wordt de deelnemer uitgesloten van deelname aan "Waar valt de bal?".

Prins Group