Heb jij nog een oud S.V. Honselersdijk shirt thuis liggen?
donderdag 21 mei 2020

Enkele weken geleden plaatsten we al een oproep op onze website om klassieke voetbalshirts in te zamelen. De klassieke voetbalshirts gebruiken we om de kantine een extra gezellige voetbalsfeer te geven voor wanneer we het voetbal weer volop mogen hervatten.

Naar aanleiding van de oproep hebben we een serie klassieke voetbalshirts mogen ontvangen, waaronder oude S.V. Honselersdijk shirts van het eerste elftal. Om de reeks compleet te krijgen met alle hoofdsponsoren uit de clubgeschiedenis zijn we nog op zoek naar een S.V. Honselersdijk shirt met de opdruk van Koornneef.

Heb jij zo'n oud S.V. Honselersdijk shirt thuis liggen? Je kunt de vereniging een grote dienst bewijzen door jouw shirt in te leveren om in de kantine op te laten hangen. Laat het weten aan Ab van Dijk: beheer@svhonselersdijk.nl of 06-52022350. De oude shirts van onze club krijgen uiteraard een zeer prominente plek in de kantine! Uiteraard is er ook nog genoeg ruimte voor een klassiek shirt van bijvoorbeeld Feyenoord, Ajax of PSV...

Van Dijk Brouwer Installatietechniek