Voetballoze dagen... 20 mei
woensdag 20 mei 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag bliken we terug op een heel lange en leuke traditie: de familietoernooien gehouden op hemelvaartsdag. Dank aan de inzender van het stukje van 20 mei 1993. Helaas is door gebrek aan voldoende deelnemers deze traditie gestopt.

Heel bekende familienamen duiken op in de archieven. Over archief gesproken. Kijk maar eens in ons nieuwsarchief en zoek op "familietoernooi". Krijg je dit resultaat: https://www.svhonselersdijk.nl/nieuws/archief?DatumVanaf=&DatumTm=&Zoekterm=familietoernooi&NieuwsCategorieID=.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Prins Group