Quiz Brothers organiseert benefietquiz voor Westlandse sportverenigingen: speel jij mee met S.V. Honselersdijk?
dinsdag 19 mei 2020

Op vrijdagavond 29 mei organiseert Quiz Brothers een online benefietquiz voor de Westlandse sportverenigingen. In de voetballoze periode wil de organisatie zo de sportverenigingen uit de regio een hart onder de riem steken. Het is bij de quiz mogelijk om mee te spelen namens S.V. Honselersdijk, dit kun je bij de inschrijving aangeven.

Schrijf je hier in voor de benefietquiz voor Westlandse sportverenigingen

De donaties die tijdens de online pubquiz binnenkomen bij de Quiz Brothers worden na afloop verdeeld over de sportverenigingen. Hierbij gaat het gedoneerde bedrag van een team naar de sportvereniging die zij gekozen hebben bij de inschrijving. Zorg er dus voor dat jouw team S.V. Honselersdijk als sportvereniging kiest!

Warming-up voor "Waar valt de bal?"
De online benefietquiz is een ideale warming-up voor de trekking van "Waar valt de bal?" op zaterdag 30 mei. Nadat je op vrijdag hebt moeten zwoegen om hoog te eindigen bij de pubquiz is het op zaterdag tijd om achterover te leunen en te zien of jouw vak één van de winnende vakken is.

Daarnaast sponsor je hier de lokale ondernemers en de club mee, makkelijker kan niet! Koop hier jouw vakken voor "Waar valt de bal?" of lees eerst meer over het initiatief van de club om de trouwe sponsoren van de club te steunen.

Prins Group