Een nieuwe winnaar tijdens de tweede Online Pubquiz
zondag 17 mei 2020

Net als bij de eerste editie zorgde de tweede Online Pubquiz in veel woonkamers voor een grote portie de Honselse gezelligheid. Al ruim voor de start van de Online Pubquiz om 19:00 uur stond het merendeel van de 59 deelnemende teams al digitaal te trappelen. Tijdens de anderhalf uur durende quiz hoorden en zagen we de hersenen van de deelnemers kraken.

De meest uiteenlopende vragen van de digitale quiz zorgden hier en daar voor wat moeilijke gezichten, maar wat ons vooral opviel was dat iedereen ervoor had gezorgd dat het aan gezelligheid niet ontbrak. Iedereen zat met een lekker hapje en drankje achter de beeldschermen, zoals het hoort bij een evenement van S.V. Honselersdijk!

Uitslag Online Pubquiz
Ondanks dat er voor de winnaars van de Online Pubquiz geen prijzen waren weggelegd, hebben de 59 teams gestreden om de plekken op het podium. De strijd aan de bovenkant van de ranglijst was spannend en heeft uiteindelijk voor een nieuwe winnaar gezorgd ten opzichte van de vorige keer. De benaderingsvraag was hierbij doorslaggevend, aangezien het team "Koningen van de Strijphorst" deze vraag beter hadden ingevuld dan nummer 2 "De Meertjes". Hierbij willen we het team van teamcaptain Patrick van Schie feliciteren met de gedeelde overwinning van de Online Pubquiz van S.V. Honselersdijk.

We willen alle deelnemers bedanken voor jullie gezelligheid tijdens de Online Pubquiz en de Online Super Saturday. Een speciaal bedankje voor de deelnemers die middels een vrijwillige donatie een bijdrage hebben geleverd aan de club tijdens deze voetballoze en evenementloze periode. We hebben weer ouderwets van jullie genoten!

Nieuw: "Waar valt de bal?" - Steun de lokale ondernemers, steun de club!
Tenslotte willen we nog even jullie aandacht voor ons nieuwe evenement, dat op zaterdag 30 mei plaats gaat vinden. Met het initiatief "Waar valt de bal" willen we niet alleen de club ondersteunen, maar staan vooral de lokale ondernemers centraal. Zorg ervoor dat je een of meerdere vakken koopt, zodat je de lokale ondernemers steunt in deze moeilijke tijd. Lees in het uitgebreide nieuwsbericht alles over "Waar valt de bal?"!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek