Voetballoze dagen... 17 mei
zondag 17 mei 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

De e-mails blijven komen en we willen iedereen het podium geven (het lijkt wel onze eigen vereniging). Kan zijn dat de frequentie wat lager word. Immers, "Der Bundesliga" is gisteren toch ook al weer gaan voetballen? Dan zijn het gelukkig geen "voetballoze dagen" meer, toch?

Vandaag gelukkig wel weer een teamfoto. En wederom: verdorie wat een prachtige: de S3 van het seizoen 1975-1976. Dank aan de inzender, zoek verder en stuur door!

De namen voor zover bekend. En helaas met al wat mensen die niet meer onder ons zijn: Henk van der Helm,"Tante Sjaan", Theo de Brabander, Nol Kester, Siem Klein, Leen Stoorvogel ("De Turk"), Nic Stoorvogel, Peet Kester, Wim van der Valk, Wim Prins ("Die van de Klompenmaffia"), Eef ter Laak (jarenlang beheerder van de Sosefhal), Cor de Hoog (onze oud-voorzitter) en Henk de Wijs (jarenlang (jeugd)scheidsrechter). Wat een club vrijwilligers.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Condubouw