Inschrijving gesloten: 62 teams strijden vanavond om de winst!
zaterdag 16 mei 2020

De inschrijving van de Online Pubquiz is gesloten. Er hebben zich maar liefst 62 teams ingeschreven, wat betekent dat er vanavond naar verwachting meer dan 240 man achter een beeldscherm plaatsneemt. Het belooft dus gezellig druk te worden tijdens de Online Pubquiz, iets wat we wel gewend zijn bij S.V. Honselersdijk! Eén bijkomend voordeel: je hoeft niet in de rij te staan voor je drankje...

De teamcaptains van de ingeschreven teams hebben inmiddels een e-mail ontvangen met alle informatie en benodigde links die vanavond tijdens de Online Pubquiz gebruikt worden. We vragen iedereen om de mail goed door te nemen, maar we hebben alle handige tips hieronder nog eens op een rijtje gezet.

Tips & tricks voor de Online Pubquiz van S.V. Honselersdijk
• De Online Pubquiz begint om 19:00 uur, zorg ervoor dat je vanaf 18:45 uur klaar zit achter je beeldscherm.
• Teamgenoten kunnen onderling contact leggen via bijvoorbeeld Whatsapp, Skype, Microsoft Teams of Houseparty. Handig om van tevoren te bespreken hoe je dit precies organiseert.
• Als je van plan bent om meer dan één ander apparaat in één ruimte te gebruiken, zorg er dan voor dat het geluid slechts op één van de apparaten aanstaat. Dit voorkomt vervelende echo’s en andere ongewenste geluidseffecten.
• Zorg dat je het teamnummer van jouw team van tevoren weet, hiermee moet je de digitale antwoordformulieren invullen. Je teamnummer vindt je terug in de laatste e-mail.
• Ingevuld = ingevuld. Wanneer je het antwoordformulier van een ronde hebt verstuurd, kan je de antwoorden niet meer aanpassen.
• Na afloop van de Online Pubquiz zal de organisatie zich uitgebreid over jullie antwoorden buigen. Tijdens de Online Super Saturday, die na de pubquiz live op Facebook plaatsvindt, zal de einduitslag bekend gemaakt worden.
• Deelname aan de quiz is geheel gratis. Wel geven we de deelnemende teams de mogelijkheid om een zelf te bepalen bedrag aan de club te doneren, om onze club S.V. Honselersdijk te steunen in deze voetballoze en evenementloze periode. Het hiervoor bestemde "open Tikkie" vindt je terug in de verstuurde mail.

Succes met de voorbereidingen en tot vanavond bij jou thuis in de woonkamer!

Van der Meer verzekeringen