Voetballoze dagen... 15 mei
vrijdag 15 mei 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging. Vandaag blikken we terug op een elftalfoto. Het betreft een foto van de D3 uit het seizoen 2002-2003. We ontvingen deze foto via Stefan van Marrewijk. Hartelijk dank. Old-school en vooral de traditionele zwarte kicksen en wat toeschouwers op de tribune ongevraagd of bewust op deze kiek. Hij is goed! En de opmaat voor "gemixed" voetballen met meisjes en jongens in die tijd. Wederom: goed!

In het seizoen 2002-2003 stond de D3 van de vereniging onder leiding van Hans Post, Trudie van Giesen en Jan van Marrewijk. Alle drie de leiders zouden later een rol vervullen (of nog vervullen) als bestuurslid van onze vereniging. Onder de spelers vinden we verder een vierde (oud-)bestuurslid in de persoon van Rick Post en twee spelers die een vaste waarde zijn (geweest) in ons eerste elftal (Michel van Giesen en doelman Martijn van der Hoek).

Hoewel het grootste deel van dit elftal inmiddels de schoenen aan de wilgen heeft gehangen, was het voor de D3 een erg goed elftal dat helaas net geen kampioen wist te worden dat seizoen. Veel spelers uit dit team hebben in de jaren na dit betreffende seizoen in de hoogste jeugdelftallen van de vereniging gespeeld, maar momenteel zijn alleen Michel van Giesen (S1), Martijn van der Hoek en Stefan van Marrewijk (beiden het Zeuvende) nog als speler actief voor de vereniging. De gehele leiding van dit elftal is ook nu nog steeds bijzonder actief voor S.V. Honselersdijk met Hans Post als bestuurslid Velden en Gebouwen, Trudie van Giesen als bestuurslid Coördinatoren & Jeugdactiviteiten/Hoofd TC onderbouw en Jan van Marrewijk als TC selectie.

Op de foto, zoals gebruikelijk van boven naar beneden en van links naar rechts: Hans Post (leider), Jerry de Brabander, Michel van Giesen, Michel van Heijningen, Bart van Schie, Tim van Schie, Luc Bransen, Martijn van der Hoek en de eigenaren van sponsor De Samenwerkende Aphotheken. Onder: Trudie van Giesen (leider), Carlos Jacobs, Peter Zandvliet, Stefan van Marrewijk, Rick Post, Stacey Heskes, Norbert van Tuijl en Jan van Marrewijk (leider).

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van der Meer verzekeringen