Voorzitter Erik Sosef blijft de club trouw
zaterdag 9 mei 2020

Onder normale omstandigheden zou Erik Sosef momenteel bezig zijn geweest aan zijn laatste maanden als voorzitter van S.V. Honselersdijk. Na een periode van 9 jaar als trotse voorzitter van onze club kan Erik het echter niet over zijn hart verkrijgen om tijdens deze moeilijke tijd afscheid te nemen van de club. Vandaar dat Erik heeft besloten om voorlopig aan te blijven als voorzitter van S.V. Honselersdijk.

Afzwaaien in een periode waarin de club het door de Corona-maatregelen lastig heeft, is voor Erik geen optie. "Ondanks dat ik er naar uitkijk om na 9 jaar 'het stokje' van het voorzitterschap van onze mooie club over te dragen, heb ik besloten om voorzitter te blijven tot ons clubleven weer enigszins normaal is. Het idee om nu te stoppen als voorzitter geeft mij geen goed gevoel. Het voelt alsof je een zinkend schip als eerste verlaat en dat past niet bij mij. Ik wil eigenlijk geen Heintje Davids zijn, maar door deze moeilijke situatie op de club blijf ik graag tot we de zaken weer op orde hebben", aldus de voorzitter van S.V. Honselersdijk.

Wanneer de activiteiten van de club verder hervat worden en iedereen het sportpark weer mag betreden, zullen we Erik dus weer op de club zien als voorzitter: "Jullie zijn nog niet van mij af!"

jem-id