Voetballoze dagen... 30 april
donderdag 30 april 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging. Vandaag blikken we terug op een elftalfoto. Kan uiteraad ook bijna niet anders: 30 april was jarenlang een nationale feestdag en dus een vrije dag. Het betreft een foto van (helaas wederom) het eerste elftal, nu uit het seizoen 1997-1998. Met Reebok als kledingsponsor. Das was uniek.

Dit was het eerste seizoen na promotie naar de toenmalige tweede klasse, na de hoofdklasse en 1e klasse het derde amateurniveau van dat moment. Van links naar rechts achteraan: Jan "Peer" Ter Laak (elftalleider), Dolf
Joling (verzorger), Gert-Jan "Soos" Sosef, Marko Penning, Nicolai Krom, Barry Noordermeer, Marco "Lange" Gardien, Roel den Hartog (trainer), Bas Ruigrok (vlagger), Piet Schrama (hoofdsponsor). Onder van links naar rechts: Jasper Steringa, Ard "Arve" Koole, Hans de Wijs, Jerry van der Meer, Janco Koole, Rendy van der Ende, Barry van der Ende, Stefan "Stibo"van den Berg, Marino Kester en de pupil van de week.

Hamvraag: wie herkent deze pupil van de week. Wij niet.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Bijvoorbeeld het 10e tijdens een trainingskamp? STUUR DOOR! Elke informatie daarbij is wenselijk, maar niet noodzakelijk. Denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Sosef & v/d Knaap