Een update vanaf Sportpark de Strijphorst
donderdag 30 april 2020

Beste leden, vrijwilligers en sponsoren,

Het is nog zacht uitgedrukt dat we ons momenteel in een roerige, onwerkelijke tijd bevinden. We hopen dat het goed gaat met eenieder, gezondheid staat in deze ingrijpende periode tenslotte boven alles. In onderstaande update brengen we iedereen graag op de hoogte van het leven binnen onze vereniging, aangezien we vanuit de club wat positief nieuws te melden hebben.

Hart voor onze sponsoren
Veel bedrijven worden hard geraakt door de coronacrisis, zo ook onze sponsoren. Waar onze sponsoren normaal gesproken jaarrond voor ons klaarstaan met de nodige ondersteuning, willen wij nu graag in deze moeilijke tijd wat terugdoen voor onze sponsoren. Laten we samen de handen ineenslaan en ervoor zorgen dat alle lokale ondernemers overeind blijven in de coronacrisis. Naast het spreekwoordelijke hart onder de riem tijdens het afgelopen Paasweekend zijn we druk bezig met enkele initiatieven voor onze sponsoren. We hopen jullie hier volgende week verder over te informeren.

Inmiddels zijn de eerste jeugdteams het voetbalveld al op geweest om te doen waar heel onze vereniging naar snakt: voetballen. Het doet ons goed om te zien dat de jeugdspelers weer plezier maken op ons sportpark. Weliswaar heeft iedereen zich hierbij te houden aan de opgestelde protocollen, maar het begin is er! We vertrouwen op jullie meewerking aan de protocollen, alleen op deze wijze kunnen we zo snel mogelijk alle leden weer verwelkomen op onze vereniging.

Opknappen kantine
De afgelopen weken zijn onze vaste vrijwilligers druk in de weer geweest om de kleedkamers 1, 2 en 3 een grondige schoonmaak- en verfbeurt te geven, de kleedkamers zien er weer strak uit. Inmiddels zijn de gewaardeerde vrijwilligers alweer bezig met de volgende klus: een facelift voor de kantine. Om bij deze opknapbeurt nog wat extra sfeer in de kantine te creƫren zijn we op zoek naar klassieke voetbalshirts, zodat we deze shirts in de kantine op kunnen hangen. Heb jij thuis een oud S.V. Honselersdijk-shirt of een klassiek voetbalshirt van jouw favoriete profclub liggen? We horen graag of we dit shirt in onze gezellige kantine mogen hangen.

Cashless betalen
Naast de fysieke veranderingen zal er bij de heropening van de kantine ook een andere wijziging worden doorgevoerd. Het zal vanaf de heropening alleen nog mogelijk zijn om te betalen met een pinpas of SVH-betaalkaart. Dit was vanaf eind 2018 al van toepassing op doordeweekse dagen, maar na de heropening zal het cashless betalen voor alle dagen gelden. Het blijft voor de gebruikers van de SVH-betaalkaart wel mogelijk om de kaart met contant geld op te waarderen. We zullen iedereen voor de heropening van de kantine nogmaals uitgebreid informeren over het cashless betalen.

Door het ontbreken van de fysieke bijeenkomsten moeten we helaas allemaal tijdelijk het kantinegevoel en de gezelligheid van onze vereniging missen. Tijdens de Online Pubquiz en Online Super Saturday van afgelopen zaterdag is het toch gelukt om een stukje Honselse gezelligheid bij iedereen thuis in de woonkamer te krijgen. We hopen onze leden, vrijwilligers en sponsoren op deze manier vermaak te bieden tot het moment dat we elkaar weer op het sportpark treffen.

We volgen de veranderingen van de corona-maatregelen op de voet, de richtlijnen van de overheid zijn ten alle tijden leidend voor de toegankelijkheid van ons sportcomplex. We hopen jullie zo snel mogelijk weer te mogen ontvangen op Sportpark de Strijphorst, maar tot die tijd: blijf gezond en let een beetje op elkaar.

Het bestuur van S.V. Honselersdijk

Zoomin'