Geslaagde Online Pubquiz & Online Super Saturday: vermaak in je woonkamer
zondag 26 april 2020

De Honselse gezelligheid bij iedereen in de woonkamer brengen. Dat was de missie van de Online Pubquiz en aansluitende Online Super Saturday die gisteravond plaatsvonden. Al ruim voor de start van de Online Pubquiz om 19:00 uur stond het merendeel van de 64 deelnemende teams al digitaal te trappelen. Tijdens de anderhalf uur durende quiz hoorden en zagen we de hersenen van de deelnemers kraken.

De meest uiteenlopende vragen van de digitale quiz zorgden hier en daar voor wat moeilijke gezichten, maar wat ons vooral opviel was dat iedereen ervoor had gezorgd dat het aan gezelligheid niet ontbrak. Iedereen zat met een lekker hapje en drankje achter de beeldschermen, zoals het hoort bij een evenement van S.V. Honselersdijk!

Uitslag Online Pubquiz
Ondanks dat er voor de winnaars van de Online Pubquiz geen prijzen waren weggelegd, hebben de 64 teams gestreden om de plekken op het podium. De strijd aan de bovenkant van de ranglijst was spannend en heeft uiteindelijk voor 2 winnaars gezorgd. Hierbij willen we "We missen Jan de Medicijnman" en "Papelamepimelos" feliciteren met de gedeelde overwinning van de Online Pubquiz van S.V. Honselersdijk.

Naast de strijd om de eer werden er nog 2 vuurwerkbonnen van Sosef Vuurwerk t.w.v. €50 verloot onder de deelnemers. De teams van teamcaptains Jelle van Dijk en Luuk Boers waren de gelukkige winnaars van deze mooie prijs. Voor het ophalen van de prijs verzoeken we de winnaars om contact op te nemen met Erik Sosef.

Online Super Saturday: feest in de woonkamers
Tijdens de Online Super Saturday kon iedereen vanuit huis via Facebook live meegenieten van DJ Rob van Veen, die ook vanuit een nagenoeg lege kantine honderden digitale bezoekers wist te vermaken. Het was duidelijk dat de Honselse gezelligheid wordt gemist, gezien de hoeveelheid reacties en ingediende verzoeknummers voor de Online Super Saturday.

We willen alle deelnemers bedanken voor jullie gezelligheid tijdens de Online Pubquiz en de Online Super Saturday. Een speciaal bedankje voor de deelnemers die middels een vrijwillige donatie een bijdrage hebben geleverd aan de club tijdens deze voetballoze en evenementloze periode. We hebben weer ouderwets van jullie genoten! Het beviel de organisatie zo dusdanig dat we eens goed gaan nadenken over een online vervolg, wordt vervolgd...

Condubouw