Voetballoze dagen... 22 april
woensdag 22 april 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden van ons eerste elftal. Vandaag blikken we, exact 3 jaar later, terug op de met 0-1 verloren thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen R.C.L. uit Leiderdorp.

Lees het verslag van ons eerste nog eens terug via: https://www.svhonselersdijk.nl/nieuws/bericht/7301. Het leek in 0-0 te eindigen, zoals we kunnen lezen via het verslag.... maar dat had ook al na 2 minuten al geschreven kunnen zijn door een luie verslaggever.

Nog meer 22 april nieuws? Mark van Bommel en Moek verjaren volgens ons. Gefeliciteerd mannen.

De speeldagen in de maanden mei, juni, juli worden uiteraard schaarser en daarmee de terugblikken op wedstrijden van het eerste op exact dezelfde datum dus ook.

We trachten daarom om "foto's uit de oude doos" te tonen. Heeft u ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Bijvoorbeeld de "de lange mannen" uit 1990-1991. De eerste teamfoto's en verslagen druppelen binnen. Dank daarvoor.

Elke informatie daarbij is wenselijk, maar niet noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Prins Group