Voetballoze dagen... 16 april
donderdag 16 april 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging. Vandaag blikken we terug op een elftalfoto. Dit maal ingestuurd door "De Penningen".

We treffen een oude elftalfoto van het eerste elftal aan het begin van het seizoen 1986-1987. Let ook op de afwijkende clubkleuren (normaal dus "Oranje-Blanje-Bleu"): gewoon volledig in het oranje.

We zien: staand van links naar rechts: leider Leen de Hoog, leider Jan Wesstein, Cock Prins, Joop van Staalduinen, Marko Penning, Leo Lievaart, Marcel Noordam, trainer Wim van Zwam en Patrick Gardien. Onder van links naar rechts: Aad van de Bos, Richard Gardien, Henk van Staalduinen, Rob den Brabander, Jan de Brabander, Ferry Vijftigschild en Hans de Wijs.

In de loop van dit seizoen debuteerde de 17-jarige Marco Gardien in het eerste elftal. Het seizoen werd beƫindigd op een plek onderin de middenmoot. Een groot deel van deze spelers maakte het seizoen erop deel uit van het team dat kampioen werd in de vierde klasse. In die tijd was dat ook het vierde amateurniveau omdat er nog geen tweede, derde divisie en hoofdklasse bestond.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Bijvoorbeeld de A1 uit het seizoen 2009-2010. Elke informatie daarbij is wenselijk, maar niet noodzakelijk. Denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van der Meer verzekeringen