Voetballoze dagen... 15 april
woensdag 15 april 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden van teams van onze vereniging. Vandaag blikken we niet terug. Simpelweg, omdat we geen verslag van een gespeelde wedstrijd op een 15e April konden vinden.

Wellicht een aardig idee: stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het elftal. Bijvoorbeeld de C2 uit het seizoen 1980-1981. Elke informatie daarbij is wenselijk, bijvoordeeld de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. Liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

We zullen dan bezien of we dit kunnen oppakken en regelmatig kunnen plaatsen.

Blijf gezond.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek