Gelijkspel voor O23-elftal van S.V. Honselersdijk
woensdag 19 februari 2020

Het O23-elftal van S.V. Honselersdijk gaf gisteravond in de slotfase van de wedstrijd tegen Schipluiden O23 een zeker lijkende overwinning uit handen. Tijdens de uitwedstrijd voor de Delftse Beloftencompetitie werd er door beide teams in de eerste helft niet gescoord, maar een vermakelijke tweede helft zorgde uiteindelijk voor een 2-2 eindstand.

Tien minuten na rust was het Brent Gardien die met een afstandsschot de score opende in het voordeel van de bezoekers. Brian Valstar leek een krap kwartier voor tijd de wedstrijd in het slot te gooien met een benutte penalty, ware het niet dat Schipluiden in de laatste 10 minuten nog tweemaal wist te scoren.

Ondanks het gelijkspel staat de O23-formatie van S.V. Honselersdijk nog steeds op de eerste plek in Poule C van de Delftse Beloftencompetitie. Hierbij dient wel opgemerkt te worden dat directe concurrenten DHC en Full Speed door de inhaalwedstrijden die op het programma staan de Honselersdijkers nog kunnen passeren op de ranglijst.

jem-id