Pupil van de Week: Miklo Baghou
donderdag 30 januari 2020

Komende zaterdag speelt het eerste elftal de eerste officiële thuiswedstrijd van het nieuwe kalenderjaar. Op Sportpark de Strijphorst ontvangt het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk een oude bekende van trainer André Lourens: Voorschoten'97. Het eerste elftal is er gezien de positie op de ranglijst alles aan gelegen om de overwinning van vorige week een goed vervolg te geven, hopelijk gaat onze Pupil van de Week daar een handje bij helpen!

Miklo Baghou zal zaterdag een dagje meelopen met de spelers van het eerste elftal en zoals gebruikelijk bij de aftrap het eerste doelpunt scoren. We wensen Miklo heel veel plezier toe voor komende zaterdag, hieronder stelt Miklo zich voor aan de Honselse supporters.

Naam: Miklo Baghou
Leeftijd: 10 jaar
Ik speel in (team): JO11-3
Later word ik: Proefvoetballer bij FC Barcelona