Vergeet niet om te stemmen op Ron van Dijk als Sportvrijwilliger van het Jaar 2019
woensdag 29 januari 2020

Het is tot en met morgen nog mogelijk om te stemmen op Ron van Dijk voor de verkiezing van Sportvrijwilliger van het Jaar 2019. Vorige week zaterdag werd Ron tijdens een vergadering op de club door WOS TV verrast met de nominatie in de categorie van Sportvrijwilliger voor het Westlandse Sportprijzen Gala.

Komende donderdag 30 januari zal tijdens het gala bekend worden of Ron de prijs in de wacht heeft gesleept. De verkiezing van de Sportvrijwilliger van het Jaar verloopt via een publieke stemming, dus iedereen die S.V. Honselersdijk en/of Ron een warm hart toedraagt kan bijdragen aan het mogelijke succes tijdens de Westlandse Sportprijzen. Het uitbrengen van je stem kan nog tot en met woensdag 29 januari, dus zorg dat je dit op tijd doet!

Je stem breng je uit via onderstaande link:
STEM OP RON VAN DIJK

Bekijk hieronder hoe Ron van Dijk door WOS TV tijdens zijn vergadering werd verrast met de nominatie in de categorie Sportvrijwilliger van het Jaar 2019.

jem-id