Reserveshirts voor de jeugd dankzij de Oranjeclub van 100
vrijdag 10 januari 2020

Tijdens de nieuwjaarsborrel die gisteravond in de kantine van S.V. Honselersdijk plaatsvond, kon voorzitter Erik Sosef in zijn nieuwjaarstoespraak een mooie onthulling doen aan de aanwezige leden en vrijwilligers. De vorig jaar opgerichte Oranjeclub van 100 heeft een eerste investering gedaan met de aanschaf van 4 setjes nieuwe reserveshirts voor de jeugdspelers van S.V. Honselersdijk.

Hierdoor lopen de jeugdspelers er ook goed bij indien de tegenstander, zoals bijvoorbeeld buurman Verburch, ook in het oranje speelt. De witte reserveshirts zijn inmiddels in bestelling, zodat ze bij de hervatting van de competitie in gebruik genomen kunnen worden.

Voor de geïnteresseerden is het nog steeds mogelijk om deel te nemen aan de Oranjeclub van 100. Door lid te worden van deze club steun je met €100 de club middels investeringen die worden vastgesteld door het bestuur van de Oranjeclub van 100. Voor meer informatie over de Oranjeclub of het inschrijven bij deze club kan je een mail sturen naar oranjeclubvan100@svhonselersdijk.nl.

Prins Group