Nieuw: oranje bandje voor leden & vrijwilligers tijdens het Kerstrad
donderdag 12 december 2019

De kracht van het Kerstrad is dat het een echt Honsels feest is, iets wat de organisatie ieder jaar weer zoveel mogelijk terug wil laten komen. Om er dit jaar voor te zorgen dat alle leden en vrijwilligers van S.V. Honselersdijk, ondanks de verwachte drukte, van het Kerstrad kunnen genieten zijn er speciale oranje bandjes gemaakt.

De speciale bandjes geven voor onze leden en vrijwilligers voorrang op alle andere bezoekers van het Kerstrad, waardoor je niet in de rij hoeft te staan bij de entree van het sportpark. Het oranje bandje dient op donderdagavond 19 december op de club opgehaald te worden, uiteraard geldt voor dit bandje ook dat er een minimumleeftijd van 16 jaar is. Vanaf 19:30 uur zal de kantine geopend zijn, er is naast het ophalen van de bandjes ook nog de gelegenheid om een drankje te doen.

Let op: donderdagavond 19 december is de enige gelegenheid voor de leden en vrijwilligers om de oranje bandjes persoonlijk op te komen halen!

Sosef & v/d Knaap