Onder 23 elftal pakt opnieuw 3 punten in Delftse Beloftencompetitie
woensdag 30 oktober 2019

Het onder de 23 team van S.V. Honselersdijk heeft ook zijn derde wedstrijd in de Delftse Beloftencompetitie in winst weten om te zetten. Nadat eerder Vitesse Delft (2-1) en Semper Altius (8-1) werden verslagen, moest nu DHC eraan geloven.

Het opleidingsteam van S.V. Honselersdijk, bestaande uit spelers uit de JO19, het 2e en 3e elftal, kwam sterk voor de dag. Trainer André Louwers zag dat zijn team de eerste 15 minuten wat aan het tempo moest wennen, maar steeds beter in de wedstrijd kwam. Inzet gecombineerd met goede combinaties leverde een paar goede kansen op. Helaas wisten we niet te scoren in de 1e helft en konden we met een 0-0 ruststand aan de thee.

De tweede helft gaf een beetje het zelfde beeld. Honselersdijk ging beter spelen en kreeg weer een paar prima kansen maar miste net de scherpte voor de goal. Doordat de door Nigel Hendriks geleide verdediging stond als een huis, leek de wedstrijd op een 0-0 af te stevenen. Brent Gardien besloot echter anders. Zijn schot in de lange hoek, was de DHC keeper te machtig en de 1-0 stond op het bord.

Het was een leuke en vooral leerzame wedstrijd, met een prima resultaat tegen het sterke DHC. Dinsdag 19 november wacht met Full Speed de volgende tegenstander. We spelen dan uit en beginnen om 20.00 uur

Condubouw