Senioren 5 zet scheidsrechter in het zonnetje tijdens de Week van de Scheidsrechter
woensdag 16 oktober 2019

Vorige week stond in het teken van de scheidsrechters op het voetbalveld. Tijdens de Week van de Scheidsrechter werd in het eerste weekend onder meer door "Het Zeuvende" de scheidsrechter al in het zonnetje gezet, maar ook afgelopen weekend deden diverse teams mee aan het initiatief van de KNVB.

De mannen van Senioren 5 hebben scheidsrechter Bazuin in het zonnetje gezet met een presentje na afloop van de wedstrijd. Ondanks de flinke verliespartij (0-7) die in de voorafgaande 90 minuten werd geleden, wist het team ook na afloop de sportiviteit van S.V. Honselersdijk richting de scheidsrechter te etaleren. Saillant detail hierbij was dat het presentje werd overhandigd door een speler die tijdens de wedstrijd door de leidsman met een rode kaart van het veld werd gestuurd.

We willen alle teams van S.V. Honselersdijk die mee hebben gedaan aan de Week van de Scheidsrechter hartelijk bedanken voor het tonen van de sportiviteit. Laten we er gezamenlijk voor zorgen dat de scheidsrechters niet alleen de afgelopen week, maar ook de rest van het seizoen gewaardeerd worden!

Sosef & v/d Knaap