Zaterdag 2 november Super Saturday: Vunzige Vissa
woensdag 16 oktober 2019

De trouwe Super Saturday-bezoeker zal zich tijdens de aankomende editie als een vis in het water voelen. Op zaterdag 2 november wordt er na de thuiswedstrijd van het eerste elftal tegen Die Haghe namelijk een oud thema uit de kast getrokken: Vunzige Vissa. Twee seizoenen geleden zette dit thema de Honselse kantine in vuur en vlam, iets wat we bij de tweede editie nog eens dunnetjes over gaan doen.

Trek je dansschoenen alvast maar uit de kast en poets ze flink op, dit thema staat namelijk garant voor een dansende menigte in de Honselse kantine. De DJ die op zaterdag 2 november de vunzige deuntjes door de kantine zal laten klinken, houden we voor nu nog even geheim. Eén ding is zeker: van 17:00 tot 21:30 uur kan eenieder met Honsels bloed in de aderen weer dansen op de hits van onder meer Bizzey, Frenna en de vrienden van Broederliefde.

Zorg dat je onze social media kanalen in de gaten houdt om op de hoogte te blijven!

Zoomin'