"Het Zeuvende" geeft het goede voorbeeld tijdens Week van de Scheidsrechter
vrijdag 11 oktober 2019

De mannen van S7, bij menigeen bekend als "Het Zeuvende", hebben afgelopen weekend het goede voorbeeld gegeven voor de rest van de vereniging. In de Week van de Scheidsrechter zetten zij na afloop van de competitiewedstrijd tegen MVV'27 de arbiter in het zonnetje met een presentje.

Een top initiatief van de spelers, laten we hopen dat goed voorbeeld ook daadwerkelijk doet volgen. De voetbaldag van morgen valt het namelijk nog in de Week van de Scheidsrechters, waardoor ook morgen nog de gelegenheid is om de scheidsrechters in het spreekwoordelijke zonnetje te zetten.

Heb je hiervan leuke beelden? Dan ontvangen we die beelden graag, zodat deze mooie momenten gedeeld kunnen worden met alle Honselse leden. Beeldmateriaal is per mail in te sturen naar pr@svhonselersdijk.nl!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek