Vanavond: S.V. Honselersdijk O23 - Semper Altius O23
dinsdag 8 oktober 2019

Vanavond zal het O23-elftal van S.V. Honselersdijk het op Sportpark de Strijphorst opnemen tegen het O23-elftal van Semper Altius voor de Delftse Beloftencompetitie. Om 20:00 uur zal er afgetrapt worden door de Honselse talenten, die bij deze wedstrijden worden gecoacht door hoofdtrainer André Lourens.

De vorige wedstrijd van twee weken geleden tegen Vitesse Delft eindigde in een 2-1 overwinning voor de oranjehemden, vanavond is het aan de spelers van de selectie, het derde elftal en de JO19 om de goede lijn door te zetten. De spelers zullen hierin niet alleen door trainer André begeleid worden, vanavond staan namelijk ook Ed Kooij (leider), Patrick van Gils (leider), Patricia Gardien (verzorging) en Ferry van Stekelenburg (vlagger) voor hen klaar.

Uiteraard zijn alle Honselse supporters van harte uitgenodigd om de wedstrijd van de aanstormende talenten op het eigen sportpark te komen bekijken, tot vanavond!

jem-id