Nieuwe sponsoren voor de G-afdeling
woensdag 9 oktober 2019

Afgelopen zaterdag hebben de G1 en de G2 nieuwe sponsorkleding ontvangen van 2 nieuwe sponsoren. De G1 wordt vanaf dit seizoen gesponsord door Marco Janknegt Transport. Marco Janknegt is al jarenlang een trouwe deelnemer aan de ooievaarsrun, een jaarlijks terug kerend evenement waarbij mensen met een beperking een rondrit in een vrachtwagen wordt aangeboden door het Westland. Marco is dus niet helemaal onbekend bij de G-afdeling van S.V. Honselersdijk.

De G2 wordt vanaf dit seizoen gesponsord door WenS uitzendbureau. WenS uitzendbureau is een uitzendbureau dat zich niet alleen richt op de reguliere markt voor uitzendkrachten, maar zich ook inzet voor mensen met een beperking. Een uitzendbureau welke prima aansluit bij onze vereniging.

Afgelopen zaterdag zijn de sponsoren al in het zonnetje gezet voor de sponsoring, maar via deze weg willen we beide bedrijven nogmaals bedanken voor het sponsoren van onze vereniging en de G-afdeling in het bijzonder. Laten we er een mooi seizoen van maken met z'n allen!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek