3e Pubquiz weer een supergezellige verenigingsavond.
zondag 6 oktober 2019

Afgelopen vrijdagavond was de kantine met 26 deelnemende teams weer goed bezet op de door de sponsorcommissie georganiseerde pubquiz. De sfeer was uitstekend en het is dan ook bijzonder leuk om op een avond als deze weer veel oude vertrouwde gezichten te zien, die we niet meer wekelijks zien op ons sportpark. Alleen daarvoor is deze avond al geslaagd en super gezellig. Al werd er natuurlijk ook gestreden om de eer van de avond, wie heeft de meeste kennis in huis van alle deelnemende teams. De strijd om de 1e plaats werd gewonnen met vijf punten meer door het team van captain Michiel van der Lugt van De club van 100 plus, waardoor het team van Richard Zwinkels van de Quiz-killers met de 2e plaats genoegen moest nemen.

Ook dit jaar sponsoren Slagerij Aad Groenwegen en Greenco Tommies weer de lekkere en gezonde snack tijdens de Pubquiz, waarvoor dank! Ook dank aan de vrijwilligers van de avond die er mede voor hebben gezorgd dat we kunnen terugkijken op een zeer geslaagde avond. De volgende Pubquiz staat gepland op vrijdag 2 oktober 2020 en opgeven kan vanaf 1 september 2020.
De sponsorcommissie.

Prins Group