Hoe zet jij de scheidsrechter in het zonnetje morgen?
vrijdag 4 oktober 2019

De week van 5 tot en met 12 oktober is door de KNVB uitgeroepen tot de Week van de Scheidsrechter. Uiteraard steunen we ook bij S.V. Honselersdijk het initiatief van de voetbalbond, vandaar dat er morgen voor elke scheidsrechter die een wedstrijd fluit op ons sportpark een kleinigheidje te wachten staat.

Jaarlijks roept de KNVB een Week van de Scheidsrechter uit, waarin de voetballers gestimuleerd worden om de (assistent-)scheidsrechters te bedanken voor het wekelijks fluiten van wedstrijden. Zonder scheidsrechter is het niet mogelijk om een voetbalwedstrijd te spelen, dus kan er zonder meer een blijk van waardering vanaf richting de scheidsrechters.

We willen al onze leden vragen om de scheidsrechters dit weekend extra in het zonnetje te zetten. Heb je hiervan leuke beelden? Dan ontvangen we die beelden graag, zodat deze mooie momenten gedeeld kunnen worden met alle Honselse leden. Beeldmateriaal is per mail in te sturen naar pr@svhonselersdijk.nl!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek