Sponsorcommissie bedankt Jack Poot voor jarenlange inzet voor S.V. Honselersdijk
donderdag 3 oktober 2019

Nadat hij zich jarenlang heeft ingezet voor onder meer de sponsorcommissie, heeft Jack Poot besloten om te stoppen met zijn vrijwilligerswerk bij S.V. Honselersdijk. De sponsorcommissie heeft Jack gisteravond tijdens de vergadering nadrukkelijk in het zonnetje gezet en bedankt voor zijn jarenlange inzet.

Doordat de zoon van Jack inmiddels bij Westlandia voetbalt kan Jack naar zijn eigen mening niet vaak genoeg meer op onze club zijn om zijn functie in de sponsorcommissie te vervullen. De sponsorcommissie had Jack nog graag langer binnenboord gehouden, maar heeft Jack gisteravond op gepaste wijze in het zonnetje gezet. Inmiddels heeft Jack zijn taken volledig overgedragen aan opvolger Marcel van Dijk.

Via deze weg willen we Jack namens de club nogmaals bedanken en we hopen hem uiteraard nog vaak terug te zien op onze mooie vereniging!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek