Komende zaterdag Super Saturday: OktoberFiësta
maandag 23 september 2019

Aanstaande zaterdag speelt het eerste elftal de eerste thuiswedstrijd van de competitie tegen Forum Sport. Na dit mooie affiche zal er ook afgetrapt worden voor het nieuwe Super Saturday seizoen bij S.V. Honselersdijk. De kantine zal na afloop van de wedstrijd in Duitse en Spaanse sferen verkeren tijdens de OktoberFiƫsta.

In de mengelmoes van een Duits Oktoberfest en een heerlijke Spaanse Fiƫsta zullen De Zingende DJ en DJ Rob van Veen de kantine op z'n kop zetten. Naast de nodige versnaperingen die aan de bar verkrijgbaar zijn, zal Family Treffers wederom aanwezig zijn om de honger van de bezoekers te stillen. De minimumleeftijd tijdens het evenement is ook ditmaal (voor niet-leden) 18 jaar en zoals gebruikelijk schenken we alleen alcoholische dranken aan meerderjarigen!

In de Honselse gezelligheid hebben we diverse verrassingen in petto, in de loop van de week zullen we in het evenement op onze Facebookpagina een tipje van de sluier oplichten...

Zorg ervoor dat je zaterdag na afloop van de wedstrijd tegen Forum Sport in de kantine aanwezig bent, want het belooft weer een mooi feestje te worden! Tot zaterdag!

Van der Meer verzekeringen