DCVH zet Van der Mark Ketelonderhoud in het zonnetje voor 50-jarig bestaan
maandag 23 september 2019

Afgelopen weekend vierde Van der Mark Ketelonderhoud uit De Lier haar 50-jarige bestaan. Het bedrijf van bestuurslid Erwin van der Mark is al jarenlang een trouwe sponsor van de club, onder meer door het lidmaatschap bij de businessclub van S.V. Honselersdijk. Reden genoeg voor de overige leden van De Club Van Honsel om het bedrijf in het zonnetje te zetten.

De werknemers werden verrast met een overheerlijke lunch, in zijn geheel verzorgd door Broodjesservice Westland. Naast de aangeboden lunch vierde het bedrijf dit bijzondere jubileum nog met de werknemers door een weekend naar Rome te gaan.

Hierbij feliciteren we Van der Mark Ketelonderhoud nogmaals van harte met het 50-jarige bestaan en uiteraard hopen we dat we gezamenlijk nog vele mooie, sportief succesvolle jaren gaan beleven!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek