Schrijf je nu in voor de Schaduwcoach van seizoen 2019/2020!
vrijdag 20 september 2019

Morgenmiddag trapt het eerste elftal de competitie af met een uitwedstrijd tegen Voorschoten'97. Tot het moment van aftrappen is het nog mogelijk om mee te doen aan het Schaduwcoach klassement van het seizoen 2019/2020. Voorspel alle wedstrijden van het eerste elftal en ga de strijd aan met alle andere voetbalkenners van S.V. Honselersdijk.

Deelname aan het schaduwcoach klassement is zoals gebruikelijk gratis en levert gegarandeerd weer een speciale beleving van het voetbalseizoen op! Inschrijven kan via de volgende link: inschrijfpagina voor de Schaduwcoach competitie seizoen 2019/2020. Na het invullen van de uitslagen ontvang je op het ingevulde e-mailadres een overzicht met de door jou voorspelde uitslagen.

Succes voetbalkenners!

Sosef & v/d Knaap