Morgenmiddag: een tijdelijke terugkeer op Sportpark Adegeest voor hoofdtrainer André Lourens
vrijdag 20 september 2019

Het eerste elftal trapt morgenmiddag om 14:30 uur de competitie af in en tegen Voorschoten'97. Voor de nieuwe hoofdtrainer André Lourens is het een affiche met een speciaal tintje, aangezien hij afgelopen zomer de overstap maakte van Voorschoten'97 naar S.V. Honselersdijk. Een reden voor Leiden Amateurvoetbal om samen met de hoofdtrainer van de Honselse formatie vooruit te blikken op het treffen van morgen.

In het interview laat trainer André zijn licht schijnen over zijn eerste weken bij S.V. Honselersdijk: ,,Wij zijn pas vijf weken onderweg, dus dat is betrekkelijk kort. Het is voor mij en de groep wennen geweest. De vorige trainer, Piet Boon, heeft hier ruim acht jaar gewerkt en veel neergezet. Als nieuwe trainer is het dan afwachten hoe een groep op jou reageert. Ik heb het zeker naar mijn zin, maar het is veel dorpser dan bij Voorschoten’97. De spelers komen veelal lopend of per fiets naar het sportpark. Dat zegt genoeg. Dat is ook de charme van deze club”.

In het gehele interview op de website van Leiden Amateurvoetbal is te lezen wat het voor André speciaal maakt om morgenmiddag terug te keren bij de club waarmee hij vorig jaar promoveerde naar de eerste klasse. Een mooie voorbeschouwing op de wedstrijd van morgen, die hopelijk in een goede competitiestart resulteert voor onze oranjehemden.

Prins Group