Contributie nog niet betaald? Doe het voor dinsdag 1 oktober!
donderdag 19 september 2019

Sinds vorig seizoen is S.V. Honselersdijk voor de inning van de jaarlijkse contributie overgestapt naar het systeem van ClubCollect. Via de diensten van dit systeem heeft ieder lid een bericht ontvangen over de betaling van de contributie voor het seizoen 2019/2010. Inmiddels heeft het merendeel van de leden betaald, echter zijn er nog enkele leden die de betaling van de contributie nog moeten voldoen.

De desbetreffende leden hebben meerdere herinneringen ontvangen vanuit ClubCollect en we vragen hen dan ook om zo spoedig mogelijk alsnog de betaling te voldoen. Mocht de betaling op dinsdag 1 oktober aanstaande nog niet voltooid zijn, is de club helaas genoodzaakt om de speelgerechtigdheid van het lid in te trekken. Dit houdt in dat de niet-betalende leden geen gebruik meer mogen maken van de faciliteiten van de club en dus ook tijdens wedstrijden niet op het veld mogen staan.

Heb je de contributie tot nu toe nog niet betaald? Doe dit dan zo spoedig mogelijk om te voorkomen dat je niet meer met je team mee mag voetballen tijdens de wedstrijden! Heb je vragen over de inning van de contributie? Stel de vragen dan aan onze penningmeester Pieter van Berkel via penningmeester@svhonselersdijk.nl.

Sosef & v/d Knaap