Balsponsor van het eerste elftal worden? Schrijf je nu in!
woensdag 18 september 2019

Komend weekend gaat de competitie van start voor het eerste elftal van S.V. Honselersdijk met de uitwedstrijd bij Voorschoten'97. Volgende week neemt het vlaggenschip het thuis op Super Saturday op tegen Forum Sport. Net als vorig seizoen zullen de wedstrijdballen van de thuiswedstrijden mede mogelijk gemaakt worden door de zogeheten balsponsoren.

De inschrijving om balsponsor te worden van een wedstrijd van het eerste elftal is inmiddels geopend, inschrijven of het opvragen van meer informatie kan bij Paul Groenewegen via een e-mail naar sponsoring@svhonselersdijk.nl. De kosten voor het sponsoren van een wedstrijdbal zijn €75, waarmee je zowel de club als het eerste elftal een warm hart toedraagt.

Er zullen dit jaar 13 thuiswedstrijden gespeeld worden op Sportpark de Strijphorst, dus zorg dat je er snel bij bent! Uiteraard wordt bij elke thuiswedstrijd de (bedrijfs)naam van de balsponsor nadrukkelijk vermeld als blijk van waardering voor de sponsoring van de wedstrijdbal.

Condubouw