Dubbel verlies S.V. Honselersdijk
zondag 15 september 2019

De wedstrijd tegen Westlandia werd met 3-0 verloren. Het dubbele verlies was het uitvallen van twee spelers. Zowel Leon de Brabander als Lars Ammerlaan raakten al voor de rust geblesseerd. Het bleek ook één van de redenen dat de wedstrijd werd verloren. Het middenveld was niet in balans en dat bleek vooral na de rust. Tussen de 49e en 61e minuut maakte Westlandia drie doelpunten. Het had anders kunnen lopen als de kans van Brian Valstar in de 48e minuut tot de 0-1 had geleid. De wedstrijd werd echter verdiend verloren vooral door een feller Westlandia. Het bekerseizoen zit er voor S.V. Honselersdijk al weer op. Een slechte generale belooft een goede première, zullen we maar zeggen.

Opstelling
Lance Kooij, Rick van Schie, Michel van Giesen, Marcel Bruggeling(A), Branco Kok, , Leon de Brabander (25 Lars Ammerlaan - 46 Luuk Groenenboom), Joey Valstar, Kevin Bogaards, Angelo Zwirs, Tom van Veen (61 Rico Kok), Brian Valstar

Van der Meer verzekeringen