Nieuwe koffiebekers gesponsord door Vollebregt-Barten
maandag 2 september 2019

Tennisvereniging TC Honselersdijk en S.V. Honselersdijk hebben de handen ineengeslagen voor nieuwe koffiebekers. De nieuwe kartonnen bekers worden volledig gesponsord door Vollebregt-Barten en zullen vanaf nu in de kantine van allebei de clubs in gebruik worden genomen.

De sponsoring van de nieuwe koffiebekers komt uit een allesbehalve onbekende hoek, aangezien Vollebregt-Barten al jarenlang lid is van De Club Van Honsel en ook als sponsor een steentje bijdraagt aan TC Honselersdijk. Het Honselse makelaarskantoor Vollebregt-Barten is actief in de glastuinbouw, maar ook voor woningen kunt u bij hen terecht. En draagt daarnaast door middel van de kartonnen bekers vanaf nu ook bij aan een lekker bakkie koffie op de voetbal- en tennisclub.

Zoals op de foto zichtbaar is, is de nieuwe koffiebeker inmiddels officieel in gebruik genomen door Hans van der Knaap (TC Honselersdijk), Willem de Bruijn (Vollebregt-Barten) en Ab van Dijk (S.V. Honselersdijk). We hopen iedereen binnenkort in de kantine terug te zien voor een vernieuwend bakkie koffie!

Prins Group