Vanavond: DCVH-toernooi voor eerste en tweede elftal
dinsdag 20 augustus 2019

Het eerste en tweede elftal van S.V. Honselersdijk zullen vanavond aftrappen voor een nieuwe editie van het De Club Van Honsel toernooi. Jaarlijks neemt de senioren selectie het op tegen enkele regiogenoten in de strijd om de winst in het door de businessclub gesponsorde thuistoernooi.

Dit jaar nemen naast S.V. Honselersdijk ook MVV'27, VV Naaldwijk en Verburch deel aan het toernooi, dat vanavond om 19:30 uur van start gaat. De Honselse teams zullen het in de avondwedstrijden opnemen tegen MVV'27, terwijl VV Naaldwijk en Verburch onderling de strijd aan zullen gaan.

Komende zaterdag bestaat het programma uit de wedstrijden S.V. Honselersdijk - VV Naaldwijk en Verburch - MVV'27. De afgelopen seizoenen is het DCVH-toernooi een goede opmaat gebleken voor het bekertoernooi en de competitie, laten we hopen dat dit ook dit seizoen van toepassing is!

Sosef & v/d Knaap