Eerste elftal trapt het seizoen af op bezoek bij Verburch
vrijdag 16 augustus 2019

Morgen zal zowel het eerste als het tweede elftal van S.V. Honselersdijk aftrappen voor de eerste wedstrijd van dit seizoen. Het elftal van debuterend trainer André Lourens gaat op bezoek bij de buren van Verburch, terwijl het tweede elftal aan de bak kan tegen het tweede elftal van FC 's-Gravenzande.

Bij de ontmoeting van het eerste elftal met de Poeldijkers komen we direct een 'oude' bekende tegen. Keeper Boy Zuiderwijk vertrok afgelopen zomer van Honselersdijk naar Verburch en zal het morgen naar alle waarschijnlijkheid opnemen tegen zijn oud-ploeggenoten. Tegelijkertijd betekent de oefenwedstrijd het officieuze debuut voor nieuwkomers Ruben de Groot en Kevin Bogaards. Aan de Arckelweg in Poeldijk zal op het ongebruikelijke tijdstip van 11:00 uur afgetrapt worden.

Een uur later, om 12:00 uur, klinkt in 's-Gravenzande het fluitsignaal voor het tweede elftal. In de wedstrijdselectie van trainer Frank van Zijl zijn ook enkele debutanten aanwezig. Zo zullen morgen nieuwkomers Nick Duijvestijn, Joey van Marrewijk, Jorne Persoon, Menno Rijploeg en Bas van der Voort een kans krijgen om zich in de kijker te spelen.

Na afloop van de oefenwedstrijden zal de selectie zich gaan richten op het thuistoernooi van De Club Van Honsel. In dit toernooi zijn MVV'27 en VV Naaldwijk de directe tegenstanders van S.V. Honselersdijk, terwijl ook Verburch nog deelneemt aan dit toernooi.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek