Scanners gezocht voor komende zaterdag bij ADO Den Haag - Sparta Rotterdam
maandag 12 augustus 2019

Komende zaterdag neemt ADO Den Haag het in de derde ronde van de Eredivisie op tegen Sparta Rotterdam. In het Cars Jeans Stadion wordt er om 18:30 uur afgetrapt, maar voor de periode voorafgaand aan de wedstrijd is ADO nog op zoek naar mensen die aan de poorten van het stadion toegangskaarten willen scannen.

Vind jij het een leuke ervaring om komende zaterdag te helpen bij het scannen van de toegangskaarten? Dan ontvang je meteen 2 toegangskaarten voor de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Sparta Rotterdam. Je wordt om 16:00 uur bij het stadion verwacht, waarna je na het scannen van de tickets om 18:30 op de tribune plaats mag nemen (met nog iemand anders erbij) voor de wedstrijd tussen de twee eredivisionisten.

Aanmelden voor het scannen van de tickets inclusief de 2 gratis toegangskaarten kan bij Ab van Dijk via beheer@svhonselersdijk.nl!

jem-id